Alla inlägg under januari 2008

Av Camilla - 24 januari 2008 13:49

Det blev en fika på smörkransen för mig och Azra. Kaffe och semla tog jag :) Gott var det. Blev en sväng i centrum också, tittade lite på kläder och skor i dom få affärer som finns. Köpte lite småsaker på kicks. Jag hämtade ut ett paket med dammsugarpåsar också ;) Här ska städas! Flyttstädning i helgen.


Resten av dagen (och kvällen kanske) ska ägnas åt uppsatsen, nu jä-lar ska den blir klar :) 

Av Camilla - 24 januari 2008 09:38

Så var vintern borta igen. All snö har regnat bort och det är gråare än gråast här. Om några timmar ska jag träffa Azra, vi tänkte ta en fika eller en promenad men i det här vädret känns fika mer lockande :) We'll see.


Dusch nu. 





Av Camilla - 23 januari 2008 21:34

Mailade min handledare på eftermiddagen och fick svar nu. Han är bra snäll han, tar sig tid så här sent på kvällen att förklara saker som jag inte fattar :) Nu ska jag fortsätta titta på jersey girl :)

Av Camilla - 23 januari 2008 19:51

Tobbe bjöd på middag. Jag tog en avokadosallad från golden och han en pizza. Tack :) Roligare att äta tillsammans med någon och skönt att slippa sitta på en madrass och äta :P


Ska kolla på fredsstyrkan nu. 

Av Camilla - 23 januari 2008 17:47

haha vilken rysare! Sverige vinner med ett mål som görs när det är en sekund kvar av matchen :D


Sverige har förresten en Jake Gyllehal look-alike i sitt lag.  

Av Camilla - 23 januari 2008 16:07

Snart spelar Sverige. Om jag vrider tv.n lite kan jag titta samtidigt som jag pluggar :) Sitter ändå bara och knappar in siffror.

Jag

Av Camilla - 23 januari 2008 13:22

Lånad av Johanna


VAD HETER DU?

Camilla

ÅLDER?

 23, snart (10 mars, kom ihåg!) :)

HUR LÅNG ÄR DU?

169 cm

SKOSTORLEK?

37

STJÄRNTECKEN?

Fisk

VAD JOBBAR DU MED/ PLUGGAR DU TILL?

Pluggar till sociolog

HAR DU NÅGON TATUERING/PIERCING?

Nej

VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?

Ljudet av tangenterna 

HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?

Kallt och snö, grått

DEN SENASTE PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?

Johan

DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?

Ansiktet i sin helhet

HUR MÅR DU IDAG?

Helt okej

FAVORITDRYCK?

Rött vin och te

FAVORITSPORT?

Handboll

HÅRFÄRG?

Blond

ÖGONFÄRG?

Blå

VIKTIGASTE PERSONERNA I DITT LIV?

Johan och min familj

SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?

Uppgång

FAVORITMÅNAD? 

Juli

FAVORITDAG PÅ VECKAN?

Lördag

FINNS ÄNGLAR?

Hur ska jag veta?

FAVORITHOBBY?

Umgås med nära och kära

FAVORITLÅT(AR)?

Så många att jag inte kommer på nån nu :P

OM DU VORE EN FÄRG, VILKEN SKULLE DET VARA?

Gul

SOMMAR ELLER VINTER?

Sommar

KRAMAR ELLER KYSSAR?

Kramar

TROR DU PÅ MIRAKEL?

Ja

SPARA ELLER SLÖSA?

Slösa

CHOKLAD ELLER VANILJ?

Choklad

DRÖMMER DU OFTA & KOMMER IHÅG DRÖMMARNA EFTERÅT?

Ja

HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?

En hyreslägenhet på 69,5 kvm med Johan och vår katt :)

GRÅTER DU OFTA?

Inte ofta men det händer

FAVORITSPEL?

Yatzy

SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?

Ja!

Av Camilla - 23 januari 2008 11:29

Plugg och tvätt står på schemat idag. Har tagit det lugnt på morgonen, sov till 8.30 Det var skönt! Nu ska jag sätta igång med uppsatsen. Borde ha i stort sett hela uppsatsen klar på fredag så kan Ola läsa den och så kan jag finputsa nästa vecka. Är glad att slutet på den närmar sig.


Tråkigt det här med Heath Ledger. Alltid så tragiskt när unga människor dör tycker jag. Extra tragiskt att han har en liten dotter på två år. Tyvärr händer sånt jämt men det är när ett visst fall uppmärksammas som man börjar tänka.  

Ovido - Quiz & Flashcards