Alla inlägg under januari 2008

Av Camilla - 11 januari 2008 16:48

En bra dag idag. Shoppade två tunikor i Täby. En på MQ och en på gina (kanske kommer bilder senare) och så köpte jag en ny kalender. Sen åt jag och Micke (STARK) thaimat på universitetet, jättegott!


Jag ska äta lite godis idag ;) Men bara mörk choklad till rödvinet. Har faktiskt varit riktigt nyttig i 11 dagar så jag firar haha Gått ner två kilo. Men hade ju gått upp lite under julen så.


Vad ska ni göra för mysigt ikväll? 

Av Camilla - 10 januari 2008 21:00

Tycker den här kjolen från Ellos är riktigt snygg!

Av Camilla - 10 januari 2008 18:11

Jag och Micke har bokat lunch imorgon. Blev ju inte av häromdan för att nån (jag) sov istället ;) Så först imorgon blir det shopping för mig och sen åker jag in till universitetet så äter vi lunch. Efter det ska jag hem för då har förhoppningvis älsklingen kommit hem också :D Skönt att ha nåt inplanerat. Man blir lätt lite uttråkad av att sitta hemma och skriva hela dagarna.

Av Camilla - 10 januari 2008 13:57

Undrar om min handledare har bättre saker för sig än att svara på mail från mig hela dagen? Tror inte det ;) Han får ju faktiskt betalt för det (har han påpekat)

Av Camilla - 10 januari 2008 12:34

Hemförsäkringen är uppsagd, likaså elabonnemanget och medelmskapet i hyresgästföreningen :) Nåt mer man måste fixa innan man ska flytta?

Av Camilla - 10 januari 2008 10:17

Solen skiner idag! Det var längesen den gjorde det. Konstigt det där men jag känner mig piggare och gladare då :)


Blir att fila på uppsatsen idag som vanligt, ska maila en del saker till handledaren som jag gjort så han kan gå igenom det till på måndag när vi ska ses. Sen blir det nog ett träningspass idag också, så jag får in tre gånger den här veckan.


Snart helg igen hörrni :) Min börjar redan imorgon för Johan kommer hem mitt på dan. Jag funderar på att åka in och shoppa på förmiddagen innan han kommer hem. En bra början på helgen :) 

Av Camilla - 9 januari 2008 21:59

Största vinnaren på grammisen var Salem Al Fakir. Roligt tycker jag. Det säger jag inte bara för att jag är lite småkär i honom utan jag tycker han är duktig också ;) Orginell.

Av Camilla - 9 januari 2008 18:51

Dags för middag snart. Idag blir det abbas laxbullar i citronsås med potatis och morötter :) Jag är så hungrig!


Missa inte grammisgalan ikväll kl 20 på 4.an

Ovido - Quiz & Flashcards