Alla inlägg under juli 2007

Av Camilla - 31 juli 2007 12:44

Nu har vi varit och hämtat trimmern hos mamma och pappa. Jag fick kläder av mamma också :-D Hon hade shoppat några saker på hm men var inte nöjd med en gråmönstrad top och en grå t-shirtklänning (båda a-linjeformade) så jag fick dom. Jättefina! Lunch fick vi med oss hem också, jättegod pastasallad. Så nu är vi redo att raka skallen på J ;-)





Av Camilla - 31 juli 2007 08:51

Idag skulle vi ju ha picknick på Ljusterö men så har mamma blivit sjuk och Johan är inte heller frisk. Nån frisk som vill på utflykt med mig? :-P Att ställa in bestraffas haha


Vi ska gå till pappa snart för Johan ska låna trimmer. Han har planer på att raka av sitt hår. Jag har aldrig sett honom i det. Han hade så i lumpen men han kommer inte ihåg om han tyckte det var snyggt eller inte :-P Läskigt! Om jag får ska jag lägga upp en bild sen ;-) 


Ha en trevlig dag! 

Av Camilla - 30 juli 2007 23:08

Det har varit en bra dag idag, sol hela dagen. Jag har börjat på en ny bok och bokat tid hos frissan. På onsdag kl 9 ska håret bli lite kortare :-) Älskling har tyvärr inte haft en lika bra dag. Han har blivit jätteförkyld. Tycker synd om honom. I morgon är tanken en utflykt till Ljusterö med mamma och pappa. Hoppas Johan orkar följa med. Sov gott! 



Av Camilla - 30 juli 2007 09:31

Kl 7 gick jag upp och gick en promenad på 45 minuter, innan frukost :-) Underbart väder ute! Johan följde med också men det var nog inte så bra för han känner sig sjuk. Måste ställa in våra utflyktsplaner idag :-( Så jag får väl passa på att sola lite istället. Gå iväg nånstans och lägga mig med en bok :-) Inte helt fel det heller.


Nu har vi precis ätit frukost och tittat lite på nyhetsmorgon. Dags för dusch!

Av Camilla - 29 juli 2007 22:59

njaa, tyckte inte om den. Blir lätt distraherad till sånna filmer också. Jag tänker på andra saker, börjar hålla på med mobilen och sånt :-P Älsklingen däremot sitter koncentrerad och stannar till och med upp i en tugga av sin macka när det händer nåt spännande :-) Fast jag tror inte heller att han tyckte filmen var så bra.


I morgon inbillar jag mig att jag ska gå upp kl 7 och powerwalka innan frukosten ;-) Tror inte ens själv på att jag kommer klara det!


Sov gott allihopa. I'll be back ;-) 



Av Camilla - 29 juli 2007 17:25

Nästan en och en halv timme har vi varit ute och gått nu. Solen sken nästan hela tiden. Vi har ingen fantasi, vet inte vad vi ska hitta på så då blir det promenader :-P Johan är ledig en vecka till nu och jag börjar inte skolan förrän 27 augusti, men jag antar och hoppas att jag kommer få jobba en del i augusti. I morgon funderar vi på att åka till Vaxholm eller Norrtälje. Vaxholm är inte så kul om det är dåligt väder så vädret får avgöra. Vaxholm är annars underbart fint på sommaren!

Av Camilla - 28 juli 2007 19:51

Man undrar ibland hur man lyckas. Ena sekunden var dom ljusa och sen brända helt plötsligt så nu gör vi nya :-P Ska äta middag och titta på sommarkrysset. Sen vill jag se den där danska filmen som går på svt men J verkar mer sugen på röd drake. Jag ska försöka få min vilja igenom ;-) Genom att vara allmänt söt alltså!


Önskar alla en trevlig lördagskväll :-) 



Ovido - Quiz & Flashcards