Alla inlägg den 18 juli 2007

Av Camilla - 18 juli 2007 19:35

Rent och fint är det här nu och middag har jag fått i mig också :-) Kyckling och ris och massa god sallad. Nu väntar en tv-kväll. Finns några jordgubbar kvar som jag ska smaska på tror jag. Finns glass också ju! Jordgubbar och glass måste det nästan bli :-) 


I morgon ska jag troligtvis träffa Azra och så måste jag och Sefaat bestämma dag för filmkvällen. Perfekt med tjejkväll när J är bortrest. Nåt bra måste jag ju få ut av det :-) 



Av Camilla - 18 juli 2007 13:10

Nu blir det lunch!

Av Camilla - 18 juli 2007 10:37

Johan åkte tidigt i morse. Kl 6 redan! Han åker buss till Mjölby. Vi har ju ingen bil för tillfället.


För mig blir det nog lite städning idag. Det behövs verkligen!  Är inget vidare väder så. Massa moln på himlen och så blåser det. 


Pratar med Kaj på msn. Jag vill att hon ska komma hit och städa åt mig för hon gillar att städa :-) Om jag hade bott i Norrköping så.  





Ovido - Quiz & Flashcards