Alla inlägg under oktober 2007

Av Camilla - 31 oktober 2007 21:20

Blev en trevlig eftermiddag och kväll tack vare Kajsa :) Vi var i stan på jakt efter skor men hon hittade inga. Blev ett litet mellanmål på mcdonalds, pommes, dip och cola. Sen åkte vi hem hit och åt sushi. Första gången för mig :) Jag tyckte om det. Blev även en första gång för Kajsa, första gången hon såg bonde söker fru! Tror hon gillade det :) Nu ska jag fortsätta se på Grey's.

Av Camilla - 31 oktober 2007 10:47

Hm för hela slanten, med undantag av farmors skärp från 40-talet :)


Seminarium 13-16 idag. Efter det ska jag in till stan och möta upp Kajsa. Hon ska shoppa skor :) Sen äter vi middag här eller kanske i stan.


Solen skiner idag :D 

Av Camilla - 30 oktober 2007 17:08

Igår köpte jag en bok som jag behöver till min kurs. Såg sen att den fanns på biblioteket här så lånade den idag och lämnade tillbaka den andra. Det skumma var att jag fick mer pengar tillbaka än jag hade betalat. Jag betalade 222 kr men fick 246 kr tillbaka. Alltså en vinst på 24 kr :) Jag kan min matte.

Av Camilla - 30 oktober 2007 11:15

Skjorta och klänning från Hm och strumpbyxor från Åhlens.


Nu ska jag till skolan för ett tre timmars seminarium.

Av Camilla - 29 oktober 2007 20:28

Brun kofta - Zara

Svart linne - Hm

Kastanjebruna strumpbyxor - Hm

Rutig kjol - Hm

Rutig kappa - Hm

Svarta stövlar - Jarmeus 

Av Camilla - 29 oktober 2007 20:16

Har precis ätit en god middag: fläskkotlett, potatis och kantarellsås :) Blev en sen middag idag. Jag tränade till 18.30, sen ringde pappa på dörren och stannade en stund.


Kollar på nya programmet EKG. Ganska roligt program. Jag fick reda på att homosexuella män inte får ge blod. Det visste jag inte. Eller jag kan ha hört det tror jag men visste inte att det var sant. Dumt tycker jag.


Har tagit outfitbilder idag som snart läggs upp :) Ska bara betala räkningar först = pengarna försvinner lika fort som de kom :P 

Av Camilla - 29 oktober 2007 09:20

Här håller vi på och gör oss redo för dagen. Johan ska åka tillbaka till Mjölby och jag ska till skolan. Hm, var det inte fredag nyss? Går så fort. Ny kurs för mig idag. Brukar vara skönt i början innan man kommit igång :) Ha en härlig måndag!

Ovido - Quiz & Flashcards