Alla inlägg den 7 oktober 2007

F&S

Av Camilla - 7 oktober 2007 17:47

Träningen gick okej men det var riktigt jobbigt. Fick lite huvudvärk nu efter. Min kropp kändes stark så jag körde på för fullt men konditionen hängde inte riktigt med så jag blev lite illamående haha Har ju inte tränat på en och en halv vecka. Knäna kändes däremot bra :) Säkert för att de har fått vila ett tag. Men jag ska ändå köpa nya skor till veckan.


Inte alltför kul att komma hem till en tom lägenhet. Jag saknar honom redan. Ska laga middag nu och äta i min ensamhet ;) Det blir lax och potatis! 

Vi

Av Camilla - 7 oktober 2007 12:20

Några dåliga mobilbilder på mig och Johan igår :)

Av Camilla - 7 oktober 2007 11:07

Igår blev det som sagt bio. Vi såg Sicko, bra film! Än en gång går det att konstatera att USA är ett märkligt land. Innan vi åkte in till stan fick vi veta att Johans kompis Jonas och Rosina var i Stockholm. Så efter bion och ett besök på mcdonalds mötte vi upp dom och gick och drack öl :) Jättetrevligt! De hade varit och ätit en sju-rättersmiddag. Inte dåligt :)


I eftermiddag åker J så fram till dess blir det mys :) Sen ska jag träna. Har bestämt att jag inte är förkyld längre :) Om en ordentlig förkylning bryter ut så är det bara bra så jag blir av med skiten. Jobbigt att ha en långdragen småförkylning.





Ovido - Quiz & Flashcards