Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av Camilla - 15 oktober 2007 18:43

Pappa skickade en bild från helgen. Måste ju självklart lägga upp den då den är på bloggens huvudpersoner ;)

Av Camilla - 15 oktober 2007 18:42

Grymt jobbigt pass på friskis. Var min gamla jympalärare, Emma, som hade passet. Men det var kul och hon hade bra musik :) Nu blir det duschen och sen MAT!

Av Camilla - 15 oktober 2007 17:04

Jag behöver nya stövlar. Gillar dom här bla.

Av Camilla - 15 oktober 2007 10:30

Älsklingen åkte precis och jag sitter och skriver ut (77 sidor) en utvärdering som det är meningen att jag ska granska. "Hälsa, arbete och kön– en utvärdering av en jämställdhetssatsning inom vården" heter den som jag har valt. Så den ska jag pyssla med idag. Sen ikväll blir det träning!







Ovido - Quiz & Flashcards