Alla inlägg under maj 2007

Av Camilla - 31 maj 2007 21:38

Så trött, så trött, så trött. Hur ska jag palla ett heltidsarbete i framtiden? Det går nog inte. I'm too lacy. Nä..jag ska vinna massa pengar istället och aldrig någonsin behöva vara trött igen p.g.a ett jobb :-D


I morse när jag ringde på dörren till jobbet, som jag alltid måste göra så öppnade Mattias, som vanligt. Det är hans jobb! Inte bara kanske, lite annat pysslar han väl med :-) I alla fall så sa han "nej jag hade fel" och jag såg lite frågande på honom och han sa att han brukar gissa vem som ringer på och vad de har på sig och så babblade han på om att han brukar gissa vad hon på nöjesnytt ska ha på sig osv osv Knasigt ;-) Så jag frågade vem han trodde det var som ringde på, då sa han "jag trodde att det var du men att du skulle ha jeans på dig" haha Lite roligt tycker jag :-) Märkligt om inte annat.


Sen jag och älsklingen kom hem har vi tvättat, lagat mat, ätit och sett på kyle. Till middag blev det köttbullar, potatis, gräddsås, lingonsylt , gurka...och mjölk! :-) Vi lyssnade lite på timbuk också medan vi dukade av :-) Blev lite piggare då...för stunden iaf.


Nu ska vi ta ett bad. Vi lär ju somna.



Av Camilla - 30 maj 2007 19:12

Modebloggare
Du (tror dig ha) stenkoll på modevärlden. Du älskar att göra ASOS-kollage, har flertalet smycken från KyssJohanna i din ägo, avgudar "Sex And The City" och skulle mer än gärna vilja byta garderob med Olsen-tvillingarna. Du postar ofta bilder på kändisar, "dagens outfit" samt mängder av egobilder och klär dig alltid trendmedvetet - även om du inte alltid känner dig 100%-igt bekväm i kläderna ifråga. Din livsfilosofi är att vill man vara fin får man lida pin.



Tycker inte riktigt att det där stämmer, eller? ;-)



Vilken bloggtyp är du?


http://www.testriffic.com/test/psilotripitaka/9057/Vilken-bloggtyp--r-du-




Av Camilla - 30 maj 2007 17:59

Av Camilla - 30 maj 2007 09:12

Skönt!


Jobbade igår också, 9-17. Fick söka telefonnummer hela dagen igen :-P Men jag satt med mp3:n hela förmiddan så jag var rätt nöjd ändå. Lyssnade på en härlig blandning av bl.a justin, greenday, beoynce, 30 seconds och sahara hotnights :-D På eftermiddagen fick jag sällskap av Mikael som jag jobbat med förut. Vi ska tydligen läsa samma sommarkurs. Chefen frågade också om jag ville jobba där i sommar :-) Skulle få lite andra arbetsuppgifter då också. Kan behövas!


Idag blir det en promenix med mamma, lite städning och disk. Skitväder här idag!


Nu ska jag hit the shower.  



Av Camilla - 28 maj 2007 22:01

..idag hela dan. Trött nu. Hejrå!

Av Camilla - 27 maj 2007 14:46

Vi har precis suttit ute på balkongen och ätit lunch. Blev en hemmagjord pastasallad med pasta (såklart), körsbärstomater, rödlök, minimajs och keso blandat med salt, peppar och timjan. Livemusik fick vi höra där ute också :-) Var några som sjöng jättehögt och bra! Lät som en kör. Vet inte var det kom ifrån.


Kl 17 ska vi till mamma (och pappa) med blommor och tårta :-D Ska grilla korv där också tror jag.


Måste komma med ett litet musiktips också; Juvelen (se bild nedan), en grym falsettsångare som låter lite som prince :-) Jag gillar låten "They don't love you".



Av Camilla - 27 maj 2007 01:12

Höll på och prova kläder så här mitt i natten och fick till en färdig outfit :-)


Johan och jag har dansat till mora träsk också...nyktra!! De ni!


Sovdags nu.

Av Camilla - 26 maj 2007 18:31

Idag har vi varit ute ganska mycket. Det har ju varit jättevarmt och skönt ute. Vi har gått en ganska lång promenad och så har vi suttit ute och spelat yatzy :-) Johan börjar tröttna på yatzy nu haha


Jag kom precis tillbaka från ica nu, har handlat kvällens middag! Det blev enkelt; kött, pommes, barbequesås och pepsi!


Morsdag i morgon. Vad ska mamma få?



Ovido - Quiz & Flashcards