Alla inlägg den 15 maj 2007

Av Camilla - 15 maj 2007 22:07

Jag var i skolan mellan 10-12 idag. Var en rätt trist föreläsning om textanalys. Åt en sallad med kyckling och bulgur till lunch och åkte sen in till stan. Köpte födelsedagspresent till Melli på Åhlens city. Hon fyller ju år idag :-) Det blev en jättesnygg tekopp, stor och svart med ett coolt fat till och en träpinne typ som man kan röra med haha Det lät ju inte alls coolt men jag tycker den är fin :-) Efter det gick jag till jobbet och jobbade till kl 17. En helt vanlig dag för de flesta men jag är helt slut! Inte van vid heltidsdagar ;-) Somnade iofs rätt sent igår och blev väckt av en skrikande katt vid fem i morse. Hade lite problem att somna om efter det. 


I morgon kväll åker Johan till mjölby...igen :-( Han längtar ut till landet så mycket att inte ens en långhelg med världens bästa flickvän lockar ;-) Jag får väl se till och make plans för hela helgen så inte saknaden blir för stor :-)


God natt! 



Ovido - Quiz & Flashcards