Alla inlägg den 3 maj 2007

Av Camilla - 3 maj 2007 14:52

Tentan är klar! Känns väl som att det har gått ganska bra i alla fall men man kan ju aldrig veta. Men med min dolda talang så brukar det gå bra :-D Har ju en förmåga att skriva så att det verkar som att jag har förstått när jag egentligen inte har det haha Nu menar jag förstås inte att jag aldrig förstår nånting ;-) Känns i alla fall bra att ha den ur världen. På måndag börjar sista momentet på den här kursen, en metodkurs. Hur många sånna har jag inte läst?! Därför känns det som att jag kanske kommmer kunna glida fram på en räkmacka :-)


Ska snart gå och fixa med tvätten. Sen ska jag nog gå ut med katterna på balkongen och se om det är nån värme där ute!





Av Camilla - 3 maj 2007 11:35

Wohoo, jag kom i min studentklänning (låter som om det var typ hundra år sen jag tog studenten ;-)) Var ett tag där som jag faktiskt inte kom i den. Nu vill jag att det ska bli sommar å varmt så att man kan gå på fest i nåns trädgård ;-)


Jaja, slut på drömmandet...måste återgå till pluggandet :-/ 

Ovido - Quiz & Flashcards