Alla inlägg den 13 maj 2007

Av Camilla - 13 maj 2007 18:25

Blev ingen lampa idag. Vi hade väl inte riktigt bestämt oss vad vi ville ha. Hade ju tänkt en taklampa men sen började vi fundera på om det inte var något annat vi ville ha :-) Så det blev bara matshopping på coop.


Gos är och hämtar pizza nu :-D Blir pizza till Oc. Söndagar är rätt sköna ändå, trots att det ligger och gnager i huvudet att helgen nästan är slut.


Nu ska jag se slutet av sjunde himlen ;-) 

Av Camilla - 13 maj 2007 12:34

Blev ju ett litet antiklimax igår när det gick så dåligt för The ark. Trodde väl iofs inte att de skulle vinna men en top 5 kanske! Min favorit (efter Sverige) var i alla fall Ungern..hon bluesbruden :-)  Efter festivalen somnade jag och älsklingen i soffan (händer ofta!!) och vaknade upp vid 1.30 och förflyttade oss till sängen för att fortsätta sömnen där. Hatar att vakna när jag somnat i soffan. Känner mig alltid jättesur och varm då och lite småont i huvudet :-P Och så ska man vakna till och ta bort smink och borsta tänderna för att sen kunna somna igen. Nåja, somnade rätt fort.  


Idag tänkte vi ta en sväng till arninge och kolla efter nån lampa till sovrummet på duka-home. Har ju presentkort där. Passa på att handla mat på coop också. 


Trevlig söndag på er!



Ovido - Quiz & Flashcards