Alla inlägg den 19 maj 2007

Av Camilla - 19 maj 2007 19:14

Jag pratade med min coola kompis kajsa idag på MSN. Hon tyckte att det var lite dåligt att jag inte hade skrivit något i bloggen idag. Jag svarade att jag inte hade haft något att skriva. Då tyckte Kajsa att jag skulle skriva om henne. Sagt och gjort. Tänkte att jag skulle skriva lite om våra äventyr, som oftast har haft med män att göra..för kajsa säger MÄN om alla killar, även om jag är skeptisk till att det finns några sånna under 30 ;-) Det hela började iaf så här...


...Med män såklart :-) Kajsa och jag gick i samma klass på gymnasiet men det var inte förrän i trean som vi blev kompisar. Kajsa skulle på dejt och undrade om jag ville följa med eftersom hennes dejt skulle ha med en kompis. Varför inte tänkte jag, som precis hade blivit dumpad av min första kärlek. Jakten på våra mcdreamys tog fart. Jag blev inte särkilt förtjust i "min" dejt och kajsas man visade sig inte heller vara den bästa av män.


Vi gick på studentskivor och träffade både belgare och scouter haha nåja, scouten får stå för Kajsa ;-) Scouten Bosse. Det blev fler dubbeldejter.. en hemma hos mig i Spånlöt med tvillingarna Johan och Jonas..som inte var tvillingar med varandra men som hade varsin tvilling. Vi both got dumped. Så kan de gå som Kajsa brukar säga :-)


...å de va italienare å de va en jävla massa Johan..hm de va visst mina allihopa haha Vad hette han lite äldre nu då kaj som vi tog med på Alex fest? Han var din iaf! ...tiden kom och gick, utekvällarna kom och gick och killarna kom och gick men jag och Kajsa hade fortfarande varandra :-D


Till slut hittade jag min Mcdreamy som jag fick tack vare... vem? Jo tack vare Kajsa :-) En kväll på ett uteställe..nämner inte namnet men ett ganska "nasty" ställe (haha) får jag syn på en söt kille och säger det till Kajsa.. varpå hon springer och hämtar honom. Vilken kompis :-) Vem har sagt att den rätte inte finns på krogen? Mine did. Kajsa var den kvällen där med en Anders, en riktig snygging by the way, som också visade sig vara knäpp! Han också!!


MEN..efter ett tag i Norrköping dit Kajsa flyttar för att bli miljövetare dyker Karl uppe. Kalle och Kajsa..kan det bli mer rätt? tror inte det. Dessa två turturduvor flyttar så småningom ihop och bor nu i en tvåa i Norrköping. Kajsa hittade också sin Mcdreamy :-)


Snipp snapp snut så var sagan slut..för den här gången åtminstone :-)







Ovido - Quiz & Flashcards