Alla inlägg den 10 maj 2007

Av Camilla - 10 maj 2007 09:37

Har ätit en ordentlig frukost med gröt, fullkornsbröd med kalkon, te och juice :-) Det är viktigt med frukost så man orkar med dagen ;-) Och så kan man bli tjock (are) om man inte äter frukost...eller nåt haha


Är ledig idag. Tror inte ens att jag har något jag behöver läsa. Hade velat jobbat egentligen men ingen som ringt så dom behövde väl ingen hjälp den här veckan. Så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Brukar ju passa på att städa lite när jag inte har något för mig, kanske blir det. En lång promenad också kanske. Har inte tränat ordentligt på typ två månader nu.Det känns inge bra. Har liksom inte varit motiverad alls.


Har bjudit mamma och pappa på lunch på lördag. Vi har ätit så mycket hos dom och så vill dom ju se det vi har målat.


Idag fyller Polarn och Pyret 2 år :-D Så grattis till dom! Kanske ska köpa en ny leksak till dom :-)





Ovido - Quiz & Flashcards