Alla inlägg den 16 maj 2007

Av Camilla - 16 maj 2007 10:42

..ikväll kl 18! Ska bli skojsigt. Tyvärr är det i Rimbo som egentligen inte är så långt härifrån men om man ska åka kommunalt så tar det sin lilla tid, 1 tim 45 min!! Man åker liksom bort från stället för att sen ta en buss och åka tillbaka typ. Så kl 23 senast måste jag åka hem för att inte resan ska ta tre timmar inklusive en väntetid på en timme på nattbussen. Och kl 16 måste jag åka härifrån i eftermiddag.  Men nog med klagandet :-) Jag hoppas det blir kul! Tror tyvärr inte att jag kommer känna så många där iofs. Sefaat kunde ju inte gå för hon har nån kvällskurs. Men men..bara det är roliga människor så.


Hoppas Johan hinner hem innan jag åker så jag får träffa honom innan HAN åker.  Ser inte fram emot fyra dagar ensam här hemma. 


Nä nu ska jag rycka upp mig "solen skiner, fåglarna kvittrar och det är (typ) fredag" haha kommer du ihåg det Johanna? Vår kära Egon.  



Ovido - Quiz & Flashcards