Alla inlägg under april 2008

Av Camilla - 29 april 2008 20:18

Var på invigning idag för barngruppsverksamheter som fått gemensamma lokaler. Vi var där och intervjuade några och åt snittar och chokladbollar såklart ;) Sen skrev vi en artikel som vi publicerade på Norrköpings hemsida. Var kul!


Efter jobbet mötte jag upp Kajsa på systemet. Vi handlade lite öl och cider till imorgon. Nu är vi redo för imorgon :)


Köpte med mig en magnumglass hem idag som jag ska äta till hemmafruarna ;) Gottis.


Av Camilla - 28 april 2008 22:54

En bra avslutning på kvällen med lite frukt, te och grabbarna (Filip och Fredrik såklart!) :)


God natt.

Av Camilla - 28 april 2008 19:38

Mätt i magen och aningen trött. Disken får vänta en liten stund till ;)


I morse var jag klant! Polarn smet ut när jag skulle till jobbet utan att jag såg så några timmar senare hittade Johan henne i ett hörn i trapphuset. Hon var trots den traumatiska upplevelsen glad på mig när jag kom hem :)


På jobbet idag satt vi ute i solen och fikade, underbart skönt :D Synd att vädret inte verkar vilja hålla i sig till på valborg när jag ska festa med kajsa och Kalle!!

Av Camilla - 27 april 2008 18:06

När man har haft besök i några dagar känns det tomt i lägenheten när gästerna åkt. Även om det bara har varit en extra person här. Helgen däremot kunde inte blivit bättre. Riktigt kul var det att ha lillebror på besök :)


Jag och J käkade kebabtallrik till lunch på Sibylla och så har vi tvättat! Jag har städat lite också efter helgens röj ;)


Johan sover, har försökt väcka honom (för vi har tänkt gå och handla mat för några dagar så jag slipper det efter jobbet) men utan lyckat resultat.

Av Camilla - 27 april 2008 13:23

Tobbe tog några bilder också, bättre bilder! Kvalitetsmässigt åtminstone ;)

Av Camilla - 27 april 2008 13:00

Några kassa mobilbilder från gårdagen kan ju vara kul (måste köpa ny digitalkamera a.s.a.p) :)

Av Camilla - 27 april 2008 09:59

Bara jag som är vaken, de andra två ligger och sover sött. Hoppas de vaknar snart och vill äta frukost med mig :)


Kul kväll igår, vi hamnade först på en uteservering där vi drack några öl och sen gick vi till Platens, en rockklubb typ men det var inte riktigt det längre utan rätt blandad musik. Vi dansade och drack! Grabbarna drack miller och jag white russians :D


Nu har älskling vaknat.

Av Camilla - 26 april 2008 19:57

Precis ätit middag, fläskfilé med creme fraiche och fetaost med bulgur och rött vin till! Vi fortsätter med vindrickandet och förfestandet!


Milla, Johan och Tobban

Ovido - Quiz & Flashcards