Alla inlägg under april 2008

Av Camilla - 26 april 2008 16:34

Tokshoppat har vi gjort idag. Vissa av oss iaf ;) Jag köpte en grå klänning/linne, lång randig tee och en svart cardigan på Monki. Sen blev det en blommig lång skjorta på Vila och vita tygskor på Bianco. Vilket lyckorus :D Tobbe och Johan shoppade också lite. Blev även en fika på stan men det var tyvärr fullt på alla uteserveringar så vi fick sitta inne.


Nu tar vi det lite lugnt här hemma innan det är dags att fixa oss, käka middag och åka tillbaka till Linköping och dricka öl :D Kanske på en uteservering.



Av Camilla - 25 april 2008 15:49

Snart får jag sluta jobbet och bege mig ut i solen :) Ska till systemet och köpa vin till kvällen och sen ta tåget hem och möta Tobbe vid stationen. Ska bli så kul med besök.


Världens lyx idag när jag blev bjuden på lunch av Kajsa, vi satt på balkongen och åt och njöt av värmen :)



Av Camilla - 25 april 2008 06:30

Kontot är fullt med pengar :D Wohoo! Min och älsklings dag idag, 3 år och 7 månader ;)


Dags att åka till jobbet nu.

Av Camilla - 24 april 2008 19:14

En underbar förmiddag var det idag. Jag tillsammans med en fotograf skulle fixa bilder som speglar socialtjänsten för att ha i broschyrer, annonser, informationsblad och sånt. Fotona tog vi bland en grupp mammor som får lite extra hjälp och stöd med sina bebisar. En grupp med sex unga mammor med sina bebisar var vi hos :) Så himla kul var det att vara med. Det lyste upp min dag :)


Imorgon är det lön, lunch hos Kajsa och så kommer Tobbe hit på kvällen :D Kan det bli bättre?



Av Camilla - 23 april 2008 19:36

Jag är så himla godissugen! Trots att vi precis ätit middag :P Inte bra. En bra tv-kväll ikväll, frusna män söker bla bla, kan vara bra. Sen Grey's och Sverige pussas och kramas. Nu ska jag pussas och kramas med min Johan :)

Av Camilla - 23 april 2008 12:43

Pannkakor till middag igår betydde pannkakor till lunch idag :) Känner mig bra seg nu efter lunchen. Har varit på redaktionsråd och socialnämnd, där jag fick presentera mig själv för alla ledamöter och annat folk. Kommer ju presentera en del statistik för dom framöver när det är socialnämnd. Men idag var det Anna som skötte den biten :)


Vill ut i solen! Kanske borde ta en kort promenad innan det är dags att jobba igen. Orkade inte leta upp hm idag, kanske blir imorgon istället :)

Rik

Av Camilla - 22 april 2008 21:13

Fick en hm-check idag på 100 kr, shopping på lunchen imorgon kanske? :)


Tittar på desperate housewives!

Av Camilla - 22 april 2008 19:47

Proppmätt efter pannkaksmiddag :) Älsklingen fick dom första pannkakorna, sen stack han till Jonas för att kolla champions league. Pratade med Tobbe nyss, han kommer hit på fredag :D Ska bli superkul! Jag sitter nu och kollar på Cops fram till Ugly Betty börjar.


På jobbet idag var det arbetsplatsträff på förmiddagen och på eftermiddagen en introduktion för nyanställda i kommunen. Imorgon är det redaktionsråd för kommunens personaltidning Strömvirveln och sen socialnämnd efter det.


Min uppsats är äntligen godkänd nu :D Känns underbart att ha den helt klar. Dags att fixa examensbevis!

Ovido - Quiz & Flashcards