Alla inlägg under april 2008

Av Camilla - 19 april 2008 09:45

Underbart att vakna upp till strålande sol! Har precis ätit frukost och sitter nu och tittar på nyhetsmorgon.


Inget planerat för dagen förutom att vi ska till systemet och köpa en flaska vin :) En lite längre promenad blir det säkert också.

Av Camilla - 18 april 2008 17:31

Vilket härligt väder idag och så är det fredag dessutom :) Ibland har man det bra skönt. J är på väg hem från mataffären så vi ska ställa oss och laga mat alldeles strax, blir fläskfilé verka det som. Han har fått order om att köpa choklad till mig också ;) Fick en jättegod äppelbakelse idag på jobbet,  (en som fyllde år) med vaniljsås till ;)


Nu är han hemma!


Av Camilla - 16 april 2008 22:04

Bara några minuter kvar och HV71 leder med 7-3.


Är jättetrött men vill gärna se sverige pussas och kramas. Ska försöka hålla mig vaken :)


Webredaktörsträff imorgon hela förmiddagen.

Av Camilla - 16 april 2008 21:03

Vad fan! Linköping ledde med 2-0 och ligger nu under med 2-5, inte bra!

Av Camilla - 16 april 2008 19:15

Sitter här och väntar på maten som står i ugnen. Det blir kycklingfilé med quinoa och currysås :) Är grymt hungrig nu!


Blev attackerad av en galen katt i duschen. Hon hoppade på mig bakom duschdraperiet, usch så rädd jag blev haha


Förhoppningsvis kommer mina kära bröder och hälsar på nästa helg :) Jag längtar!

Av Camilla - 15 april 2008 20:20

Dagens höjdpunkt var lunch med Kajsa och Kalle :) Jag och Kajsa gick och köpte sushi som vi tog med hem till dom. Gott var det!


Rätt lugnt på jobbet idag men jag var trött.


Snart dags för desperate houseviwes! Don't miss it.



Av Camilla - 14 april 2008 22:07

När älsklingen jobbar kväll får jag göra så gott jag kan för att mysa till det ensam. Har precis krypit upp i soffan med en kopp te och tittar på prison break, valde det idag framför 100 höjdare efetersom jag kan se reprisen av det med Johan sen :)


Jag trivs helt galet bra på jobbet :D Tycker faktiskt att det är kul att gå dit, även om jag måste gå upp i tidigaste laget :P (5.45) Imorgon ska jag ha möte med juristen på vårt kontor för att få ett hum om alla paragrafer, lagar och juridiska procedurer som följs i socialtjänsten. Sen blir det förhoppningsvis lunch med Kajsa också! Ser jag fram emot :)

Av Camilla - 13 april 2008 22:28

Så var den här helgen slut. Det går lite för fort kan jag tycka :P Precis när man "kommit in i" ledigheten så är den slut.


Kvällen har bestått av god middag, tända ljus, nip/tuck och passionsfrukt :) Nu ska vi bädda med rena lakan och krypa ner i sängen.



Ovido - Quiz & Flashcards