Alla inlägg under april 2008

Av Camilla - 13 april 2008 17:15

Vi har hållt i gång hela dagen, trots solsken ute. En skön promenad hade ju varit det smartaste :) Vi tömmer en del flyttkartonger så vi blir av med dom, inte så snygga liksom.


Bjuder på en bild på vårt lilla kök i väntan på fler ;)

Av Camilla - 13 april 2008 10:13

Har ju haft min blogg i över ett år nu (31 mars) och det är rätt kul att läsa under rubriken för ett år sedan. För ett år sedan skrev jag att det var 20 grader ute! Not this year. Typ 3 grader idag och snö :P


Idag ska vi tvätta, handla och fixa lite i lägenheten. Någa hyllor som ska upp och flyttlåder som ska ut i förrådet.

Av Camilla - 12 april 2008 19:15

Börjar med några bilder från inflyttningsdagen när det var omöblerat :)

Bio

Av Camilla - 12 april 2008 19:02

27 dresses blev det. Det var jag, Johan och typ 10 småtjejer i biosalongen ;) Det var en härlig film, sådär lagom mysig, romantisk och förutsägbar ;) I like. Såg trailer för sex and the cityfilmen också. Jag längtar till 21 juni! :D


Nu ska vi snart äta räkor och gott bröd och se tv.


Kanske ska lägga upp en liten sneekpeak på lägenheten först :)

Av Camilla - 12 april 2008 11:03

Äntligen funkar internet och jag kan leva normalt igen ;) Har känt mig lite handikappad...tyvärr. Men är man en I-person så är man :P


Här snöar det idag. Känns sådär. Vi känner oss insnöade (ordagrannt) för snön ligger som ett täcke på vindsfönstrena.


Bio ikväll. Vet inte än vad vi ska se.

Av Camilla - 11 april 2008 15:25

Snart dags att gå hem! Fredagar är bra underbara. Längtar hem nu till fredagsmys med min Johan. God mat, vin, tv, godis :)


Vi funderar på bio i helgen, tips på vad man kan se?

Av Camilla - 11 april 2008 12:43

En trevlig kväll igår efter jobbet. En knasig, rolig och duktig föreläsare lyssnade vi på :) Efter det blev det trerätters! Jättegott. Var hemma vid 22-tiden. Fick skjuts av snälla Jan på jobbet till stationen. Han var orolig över att jag skulle gå själv i mörkret :) Skönt med fredag idag för jag känner mig lite sliten.


Har suttit och gjort massa diagram idag. Vet inte vad det blir på eftermiddagen. Tårta blir det iaf, finns kvar från igår när vi firade Annas 30-årsdag ;)


Trevlig helg!

Av Camilla - 9 april 2008 10:47

Anna är hos barnmorskan nu fram till lunch så jag sitter själv och försöker lära mig lite om socialkontorets verksamhet. Jag har ju inte fördelen att ha jobbat inom den tidigare så måste ju veta hur den funkar för att kunna utföra mina kommande arbetsuppgifter :) Så är det.


Imorgon efter jobbet är det en föreläsning om kommunikation och efter det blir vi bjudna på middag på nån restaurang, inte helt fel :)


Igår visade vår vicevärd tvättstugan för oss :P Gäller att vara noga med städning och hålla tiderna osv när det är så många gamla i huset som inte har nåt bättre för sig än att klaga ;)


Åter till jobbet!



Ovido - Quiz & Flashcards