Alla inlägg under juni 2008

Av Camilla - 30 juni 2008 09:23

Vad mörkt det är! Känns som jag sitter här på jobbet mitt i natten. Ösregnar gör det också. Gör iofs inte så mycket att det regnar nu för på min semester kommer det vara strålande sol hela tiden (man kan ju hoppas) ;).


Känns att det är måndagmorgon för min hjärna funkade inte riktigt när jag skulle faxa till kontoren i morse. Inte så smart att han dubblesidigt när man faxar, då kommer ju bara ena sidan med, väl? Så jag faxade på nytt och så kom jag på att det fanns ett till papper som jag faxat dubbelsidigt. Får faxa det igen också :P


Fikadags!

Av Camilla - 29 juni 2008 22:39

Av Camilla - 29 juni 2008 20:25

Jag hoppas på Spanien ikväll! Det är deras tur nu.

Av Camilla - 29 juni 2008 16:32

Idag har vi tvättat, handlat och sett dubbelavsnitt (repris) av den nya serien big shots. Väldigt bra serie men dumt att den går kl 21 på lördagar. Reprisen på söndag är bättre då.


Pratade med Sefaat idag. Vi bokade in ett telefonmöte eftersom vi aldrig får tag på varandra när vi ringer haha När jag ringer svarar inte hon och tvärtom. Tur att man kan messa, maila, msna och facebooka också ;)


Ska dricka kaffe nu för att inte somna. Är seg, antagligen för att jag sov så mkt i natt. Ologiskt det där.



Av Camilla - 29 juni 2008 09:49

Vi kom hem igår vid 21 och somnade direkt! Jag somnade med kläder och smink på. 12 timmar har vi nog sovit i natt ;) Behövdes tror jag.


Blev en trevlig dag på stan. Jag shoppade en blommig kort kjol, vita pumps (på rea), ny parfym och ett nagellack. Vi åt på steves coffee, sallad med parmaskinka och mozzarella. Sen bestämde vi oss för att gå på bio, det blev en skräckis (The happening) som jag tycker var riktigt bra.


Nu ska jag beställa tågbiljett till Stockholm för på fredag efter jobbet åker jag till Åkersberga :D



Av Camilla - 28 juni 2008 12:12

Lite lunch, sen åker vi in till Linköping för shopping och middag nånstans.

Av Camilla - 27 juni 2008 13:32

Jaha nu har jag påtagit mig att skriva en artikel i vår personaltidning. Jag ska skriva om det hälsoprojekt som pågår på socialkontoret för tillfället. Scary. Men det blir efter semestern jag tar tag i det, manusstopp 2 september.


Inte långt kvar nu av den här arbetsveckan. Gud så skönt det ska bli med helg! I morse hade jag stora svårigheter att ta mig ur sängen.


Ikväll ska jag och Johan försöka mysa till det trots omständigheterna. Man får göra det bästa av situationen. Vi ska äta räkor, paj och avokado och en flaska vitt vin har vi visst hemma också :)


Trevlig helg!



Av Camilla - 26 juni 2008 21:03

Nu har jag i stort sett en lägenhet :) En tjej som hyr ut i andra hand möblerad från 1 augusti till 1 januari. En liten 1.a på 24 kvm men ganska nybyggd (2003) och väldigt fräsch tydligen. Centralt ligger den också. På måndag om en vecka ska jag titta på den och om jag vill ha den så är den min. Kan bli bra tror jag.


Ska slökolla lite på fotbollen nu.

Ovido - Quiz & Flashcards