Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Camilla - 9 juni 2008 21:42

Vilket liv det är här utanför, i lilla Mjölby! Jag kan knappt tänka vad jag ska skriva till Kajsa på msn ;) Därför har jag loggat ut nu och ska sova.

Nu

Av Camilla - 9 juni 2008 20:18

Maten är äten, disken diskad och håret tvättat! Slötittar lite på tv nu men känner mig rastlös. Slutar väl med att jag går och lägger mig snart.


After work imorgon. Ska bli kul men känner mig samtidigt lite orolig haha


Känner lite för att vältra mig i deppmusik. Tips? :P

Av Camilla - 9 juni 2008 17:35

Hemma efter en hård dag på jobbet ;) Hade fått paket från hm, lila ballerinas med peeptoe, jättesöta!


Började mitt nya hälsosamma liv idag :P Bort med bröd, potatis, ris, pasta och annat kolhydratigt. Blir lax till middag med kokt blomkål och morötter istället för potatis och romsås :) Nu när jag har skrivit det här i bloggen kan jag inte fuska (alltför mycket). Nu finns det liksom på pränt ;)



Ovido - Quiz & Flashcards