Alla inlägg den 1 juni 2008

Av Camilla - 1 juni 2008 22:17

Det blev en sen middag efter tvätt och städning.


Vi kollar på kod mercury nu. Bra film hittills. Snart är den här helgen också slut! Det går så fort så fort. Imorgon ska jag skriva den statistiska månadsrapporten all by myself :) Håll tummarna för mig!

Av Camilla - 1 juni 2008 17:21

Det blev några timmar på Vätterviksbadet i Vadstena. Lång strand med mycket folk och strålande sol :) Det blev dock inget bad i kalla Vättern.


Har tvättid nu och sitter och tittar på fotbollen emellan. Jag har sovit en stund, trött av all sol ;) Ska städa sen, är riktigt stökigt här nu!

Av Camilla - 1 juni 2008 07:57

Jag är vaken och Johan sover, som vanligt ;)

Vi hade en jättehärlig dag och kväll igår. Det blev lite shopping för mig (långklänning, kjol, sandaler, högklackade skor) :) Glass på bosses glassbar, gud så god glass dom har där! Inte konstigt att kön går en lång bit ut på gatan. Vi åt middag på indisk restaurang. Älskling åt lamm och jag kyckling, drink innan maten och efterrätt också såklart :D


Idag lutar det åt att det blir beachen, sola lite och ha lite picknick :)


Jag vill ha frukost!

Ovido - Quiz & Flashcards