Alla inlägg den 26 juni 2008

Av Camilla - 26 juni 2008 21:03

Nu har jag i stort sett en lägenhet :) En tjej som hyr ut i andra hand möblerad från 1 augusti till 1 januari. En liten 1.a på 24 kvm men ganska nybyggd (2003) och väldigt fräsch tydligen. Centralt ligger den också. På måndag om en vecka ska jag titta på den och om jag vill ha den så är den min. Kan bli bra tror jag.


Ska slökolla lite på fotbollen nu.

Av Camilla - 26 juni 2008 13:13

Jag gick på stan på lunchen och shoppade en klänning och en liten kofta på Vila, fina grejor :) Kanske dyker upp bilder.

Av Camilla - 26 juni 2008 10:04

Precis haft rast. Vi har suttit ute och druckit kaffe på innergården, riktigt fint väder idag faktiskt. En heldag på stranden hade varit nåt!


Känner nu att jag börjar längta till semester, bara två veckor kvar. Sen har jag semester i tre veckor! Det känns välbehövligt, har varit rätt trött de senaste veckorna. Ska försöka sova ut ordentligt i helgen (trots stora shoppingplaner;))







Ovido - Quiz & Flashcards