Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Camilla - 4 juni 2008 22:44

Provade långklänningen så här innan läggdags och I love it :) Och så himla skön att ha på sig. (Bjuder på en bild på busungarna också).


Nu ska vi sova, natti!



Av Camilla - 4 juni 2008 20:25

Jag och älskling har myst till det riktigt ikväll. Vi åt jättegod middag, thaiburgare med varsin kall öl till :) Jag var så sugen på drinkar idag på vägen hem från jobbet (haha) så det har jag också gjort :D Så nu sitter vi med varsin god drink.


Lite shopping har det blivit också, i Mjölby :) Johan köpte shorts och t-shirtar och jag en kjol och en topp, på JC faktiskt. Hundra år sen vi handlade där båda två.


Planeringsdag på jobbet imorgon, vi ska iväg till krokek (heter det tydligen), vet inte vad det är för ställe. Ett fint ställe sägs det :)

Av Camilla - 4 juni 2008 10:51

Mitt block var alldeles nyss spårlöst försvunnet. Jag var säker på att det hade gått upp i rök eller nåt liknande :P Men något sånt övernaturligt fick jag inte vara med om, jag hade lagt det i en pärm som jag stängt ihop och ställt in i hyllan. Nu vet ni.


Klar med månadsrapporten, skickat den till dom jag ska och lagt upp en nyhet om att den finns att läsa på intranätet. Nu blir det några telefonsamtal och lite pyssel med personalstatistik (kanske inte samtidigt).



Ovido - Quiz & Flashcards