Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Camilla - 18 juni 2008 21:52

Neeeeej! Hur i h-vete kan det hända! Nu är jag ledsen.

Av Camilla - 18 juni 2008 21:37

Klart vi vinner!

Av Camilla - 18 juni 2008 20:22

Blev några margaritas också. Så går det när man har sprit hemma ;) Jag har dansat till den sexiga kvinnan, Beyoncé. Om Sverige vinner blir det mer dans, segerdans!


Inte långt kvar nu...

Av Camilla - 18 juni 2008 19:07

Nu är jag nyklippt och fin :) När jag kom hem var middagen klar, blev kyckling med wokgrönsaker och en kall öl till. Ladda lite inför matchen ;) Sjukt spännande! Kommer vara så nervös från början till slut.



Av Camilla - 18 juni 2008 07:42

Typ först på jobbet idag. Åkte en kvart tidigare så jag kan gå en kvart tidigare idag, ska till frisören ;) Johan sa till och med igår att det var bra att jag beställt tid, såg lite risigt ut tydligen :P


Grattis till min pappa Björn som har namnsdag idag!

Ovido - Quiz & Flashcards