Alla inlägg under december 2007

Av Camilla - 31 december 2007 15:13

Jympapasset var skoj! Ledarna hade kostym och klänning och högklackat, åtminstone i början när vi gjorde danssteg :) Sen fick man pommac och cider efter hehe Det är grejer det. Mycket folk var där så det var väldigt trångt. 


Blivit en sväng på systemet också. Vi köpte en flaska rött eftersom vi drack upp den vi skulle haft ikväll, i fredags innan festen :P

Av Camilla - 31 december 2007 10:00

Sista dagen på året idag. 2008, here I come :) Kommer bli ett händelserikt år har jag en känsla av, flytt och jobb är de största sakerna. Hoppas på en bättre ekonomi nu också när jag inte kommer vara student längre :D


11.30 ska jag och mamma till friskis och gå på nyårsjympa. Då kan man äta och dricka med gott samvete ikväll ;) 


Hoppas alla får en trevlig kväll! Ta det lugnt med raketerna :P Hörde på nyhetsmorgon att många "gäng" skjuter raketer på varandra och in i folkmassor. Sick.


Gott nytt år! 



Av Camilla - 30 december 2007 17:16

Nyårsmaten är inhandlad. Det blir den klassiska toast skagen till förrätt, entrecote med fetaostkräm och potatisgratäng till huvudrätt och så melon till efterrätt :) Jag och älsklingen kommer äta middag bara vi två så får vi se om det blir nån fest sen.


Precis sökt två jobb också. Riktar in mig på dom som har med min utbildning att göra till att börja med så får jag väl söka vad som helst sen om det blir kris.  

Av Camilla - 29 december 2007 22:44

Inte mycket som har hänt här idag. Johan sov länge och jag har sovit då och då under dagen, i sängen, i soffan och på mattan på golvet haha La mig och pussade lite på Polarn och så somnade jag där :) Blev kebabtallrik till middag och nu har vi precis kollat på hajar som hajar :) Imorgon kanske man orkar vara lite mer aktiv.

Av Camilla - 29 december 2007 12:50

Jätterolig fest igår! Gamla bekanta träffade man och en del nya människor. Så kul att träffa Lamin, var så längesen! Jag mår bra idag, springer runt och städar och fixar här. Ska ta disken snart. Älsklingen däremot är lite seg idag ;) Han har gått och lagt sig igen.


Senare under dagen kommer Tobbe förhoppningsvis hit och dricker lite kaffe med oss. Annars har vi inga planer för dagen, skönt!

Av Camilla - 28 december 2007 19:08

Snart blir det fest :) Vi är taggade! Köpte en body butter till Sefaat i födelsedagspresent, hoppas hon inte läser det här nu innan ;)

Av Camilla - 28 december 2007 12:38

På kryssningen

Av Camilla - 28 december 2007 11:49

Idag blir det shopping i Täby centrum. Har ju massa presentkort :D 800 kr på MQ, 1000 kr på underkläder på change och 500 kr på Vila (som inte finns i Täby iofs) Men MQ lär jag hitta något på :) Kanske något att ha på mig ikväll då det blir fest hos Sefaat som fyller år :)

Ovido - Quiz & Flashcards