Alla inlägg under december 2007

Av Camilla - 9 december 2007 13:28

Jag och Johan hade brottningsmatch i sängen och sen däckade vi! När man har varit tillsammans så länge leder brotting automatiskt inte till sex :P Obviously. Jag ser det som att jag vann matchen för J ligger däckad fortfarande ;) Nu ska jag diska.

Av Camilla - 9 december 2007 11:00

Grattis till pappa på 50-årsdagen! Vi ska dit och äta tårta sen om inte mamma och pappa är alltför bakis sen festen med deras kompisar igår ;)  Men det hoppas jag inte för lite tårta är aldrig fel! 

Av Camilla - 8 december 2007 19:23

Bak

Av Camilla - 8 december 2007 17:16

Jag och Johan är i full gång med att baka lussebullar :) Jag gillar att äta degen, sån är jag. Johan gillar inte det. Men jag är nog allmänt lite äckligare än honom :P Annars har vi tvättat idag, varit och handlat och inte så mycket mer. Blir lite vin till middagen ikväll, dock inte en hel flaska som jag drack häromdan. Kul var det visserligen ;) men vaknade med en ganska kraftig huvudvärk igår.


Hoppas ni har en mysig lördag där hemma :) 

Av Camilla - 7 december 2007 15:44

Trots regn hela dagen har jag haft en mysig dag med Johanna och Thea i stan :) Blev lite shopping och lunch. Men nu är jag riktigt trött, ska ta en macka eller nåt och sen sova typ till Johan kommer, sen ska jag pussa ihjäl honom :D


Snygga tjejerna: 

Aj

Av Camilla - 7 december 2007 09:28

Lite ont i huvudet idag men jag ska nog orka med dagen ändå :) Ska in till stan med Johanna och lilla Thea snart. Synd att det regnar bara. Vill ha snö ju, regn ger ingen julstämning.


Älsklingen kommer hem idag, underbart! Ska bli massa mys och idolfinalen :) Nej, måste dricka lite vatten nu. Trevlig helg! 

Av Camilla - 6 december 2007 20:01

En flaska vin var har vi druckit nu, bara för att Alex gillar vitt och jag gillar rött  :P Vi har ätit tacos, massa godis och kollat på Pans labyrint :) Nu är det lyxfällan på tv! Hoppas jag inte somnar. Hej hej.



Av Camilla - 6 december 2007 14:54

Kom på att vi hade lite i kylen så nu har jag ätit det med kanel på :) Gott!

Ovido - Quiz & Flashcards