Alla inlägg under december 2007

Av Camilla - 19 december 2007 15:39

Jag har precis sovit bort större delen av dagen. Känns så åtminstone eftersom det var ljust när jag la mig i sängen och mörkt när jag vaknade, 2.5 timmar senare ;) Jag som skulle plugga, har massor att göra. Blir att sitta ett par timmar nu då. Ska bara vakna till lite. Köpte hjortronglögg idag, kanske ska smaka den först :)

Av Camilla - 19 december 2007 12:49

Nu är jag klar med alla julklappar, känns bra :) Var inne i Täby centrum när affärerna öppnade kl 10 och då var det väldigt lugnt, inte alls mycket folk. Så nu ska jag slå in lite julklappar och sen blir det plugg.

Av Camilla - 18 december 2007 23:49

Trevlig kväll hos Sefaat, tv.n stod på med Ugly Betty men vi pratade mest, blir ju så när man träffas alldeles för sällan :) Sefaat börjar nytt jobb imorgon. Håller tummarna för att det ska gå bra. Fast tror inte jag behöver göra det :)


Jag ska sova nu. Är trött. På förmiddagen imorgon blir det som sagt julklappsshopping och sen plugg på eftermiddagen. Föredrar ju förmiddagen om jag fick välja en halva bara hehe


Gonatt! 

Av Camilla - 18 december 2007 17:12

Nu ska jag iväg och svettas på ett medelpass. Sen blir det ett dubbelavsnitt av Ugly Betty hos Sefaat (efter lite dusch och mat).

Av Camilla - 18 december 2007 14:35

Ha! Jag fick pengarna tillbaka med 10 % avdrag. Alltså 2610 kr! Tur det för tjejen som skulle köpa det hade ångrat sig. Hon tyckte det blev för mycket strul.


Detta betyder att det imorgon förmiddag blir julklappsshopping :D Har några klappar kvar att fixa.

Av Camilla - 18 december 2007 08:57

Ska snart bege mig till skolan för handledarmöte. Hoppas att jag går därifrån och känner mig säker på hur jag ska fortsätta min analys så jag kan sätta igång med det när jag kommer hem.


Har mailat en person på sociologiska institutionen på Linköpings universitet och frågat om det finns någon ledig forskarassistenttjänst. Måste få jobb!


Ska till körskolan i eftermiddag och kämpa vidare för min rätt som kund :P Sen blir det träning och efter det kommer Sefaat hit.  

Av Camilla - 17 december 2007 20:44

85 unika besökare har jag haft hittills idag, det är rekord för min blogg :D Får se vad det slutar på.

Av Camilla - 17 december 2007 18:57

"Nej nej, presentkort gäller bara i 1 år" Men det står inget jävla datum på mitt!! Måste tillbaka imorgon när den som har huvudansvaret är där, som skulle ha varit där idag! Jag ringde upp när jag kom hem och talade om att ett presentkort gäller i tio år om det inte står något annat på det, enligt KONSUMENTVERKET. Men jag ska ta upp det med "Maggan" imorgon blev mitt svar...igen. Idiotgubbe!



Ovido - Quiz & Flashcards