Alla inlägg den 6 december 2007

Av Camilla - 6 december 2007 20:01

En flaska vin var har vi druckit nu, bara för att Alex gillar vitt och jag gillar rött  :P Vi har ätit tacos, massa godis och kollat på Pans labyrint :) Nu är det lyxfällan på tv! Hoppas jag inte somnar. Hej hej.



Av Camilla - 6 december 2007 14:54

Kom på att vi hade lite i kylen så nu har jag ätit det med kanel på :) Gott!

Av Camilla - 6 december 2007 06:46

Vaknade klockan 6 och var pigg som en, ja vad brukar man säga?, jag var pigg iaf :) Har tittat lite på nyhetsmorgon och tänt ljus här. Tänkte äta frukost till julkalendern sen. Får väl sova senare om jag skulle bli trött :P


Ska sitta hemma med mina analyser idag. Hyrde SPSS i skolan så kan sitta med det här. Men dagens höjdpunkt blir tacomiddag med Alex :)


Fick inte så mycket gjort i skolan igår. Jag och Mikael satt mest och pratade och fikade haha Men kände att jag inte kunde göra alltför mycket förrän jag pratat med Ola (handledare). Sen blev jag ju intervjuad av Ronnie för hans uppsats, om vikten av socialt nätverk för att få jobb. Fick hans tenta också som jag ska göra nästa helg som han har klarat. Kan vara bra att kika på ;) Nåt måste jag ju få för att jag ställde upp med min dyrbara tid :P


Dags att duka fram lite frukost kanske.  

Ovido - Quiz & Flashcards