Alla inlägg den 3 december 2007

Av Camilla - 3 december 2007 17:32

Skulle ju träna men passet blev inställt. Jympaledaren satt fast i bilkö. Typiskt. Jag som inte kommer hinna träna så många gånger den här veckan. Glömde leg också när jag skulle hämta ut mitt paket så blev inget med det heller :P Ska nog lägga mig i badet istället (kanske svettas bort några kilo där haha)

Av Camilla - 3 december 2007 16:51

Har beställt det här från hm och ska hämta ut paketet nu innan träningen. Tänkte att jag kunde ha det på julafton eller om nån skulle vilja bjuda mig på fest ;) *hint* Hoppas det passar. Återkommer om det senare :)

Av Camilla - 3 december 2007 15:04

Då tjuter det högt! Vilket det gör nu. Dom testar krigslarmet. Då ska man sätta på radion och lyssna. För er som inte visste ;) Min och Polarns mysstund blev iaf förstörd för hon var inte lika insatt i vad det var.


Ska handla nu.  

Av Camilla - 3 december 2007 12:42

Blev korv och pasta till lunch :P Annars är det uppsatsskrivande som gäller idag, såklart. Räknar med att vara klar med teorin imorgon, utkastet åtminstone. Lär väl bli en del ändringar senare. Ska sitta några timmar till idag sen måste jag gå och handla middag och efter det blir det friskis.


Äntligen har jag och Sefaat hittat en tid att ses som passar båda :) Det har inte varit lätt men imorgon ska vi äta middag, dricka lite vin och se hemmafruarna. Ska bli mysigt. Torsdag blir det tacokväll med Alex, också kul :) Då kommer Johanna och Thea till Åkerberga också. Visst ska vi ses på fredag? :) Har verkligen en rolig vecka att se fram emot! Det behövs mitt bland allt pluggande och i det här tråkiga regnrusket. 

Ovido - Quiz & Flashcards