Alla inlägg den 10 december 2007

Av Camilla - 10 december 2007 20:41

-Vad mycket skit jag har i inkorgen, värsta messen!

-Smsen haha


Den är rolig den ;) 

Av Camilla - 10 december 2007 18:41

Dock aldrig hört den i den här versionen. Från vilken film, Kajsa? :)

Av Camilla - 10 december 2007 18:00

Satte igång med analysen lite och tyckte inte att det gick alltför dåligt. Det jobbigaste är att jag inte kan kolla om jag har gjort rätt. Vill ju inte maila min handledare efter varenda lilla grej jag gör. Tror dessutom att han tror att jag kan mer än jag egentligen kan. Kanske var jag som fick honom att tro det. Ops :P


Dags att göra middag snart kanske.  

Av Camilla - 10 december 2007 15:46

Så här ser mina anteckningar ut efter handledarmötet: 


Faktoranalys - Minst två, var laddare de?

Grupper (klassindelning) Ålder, boende

Index

Använda indexen och testa

Testa enskilda frågor möjligtvis

Ungdomar = 18-26

Utbildning - Både mamma och pappa eller den med högst


Uj uj, hur ska det här gå? Vill bara sova.


Ovido - Quiz & Flashcards