Alla inlägg den 20 december 2007

Av Camilla - 20 december 2007 19:52

Jag och Kajsa har ätit värsta goda middagen, druckit upp en flaska rödvin, spelat x-box (hockeyspel och fotboll) och ätit chips och choklad :) Snart är det spice girls dokumentären på tv och mer rödvin här. En härlig kväll med andra ord :D

Av Camilla - 20 december 2007 15:49

Sitter och håller på med min analys och skulle göra en speciell sak där jag jämför medelvärden. Hur påverkar föräldrarnas utbildning killar respektive tjejers attityd till jämställdhet? Kom inte på hur jag skulle göra utan provade massa olika saker. Ville inte maila min handledare heller för jag gör inte annat känns det som haha Till slut kom jag på det och det blev rätt. Då yttrade jag ett glädjeskrik :) Helt underbart. Man kan bli glad för så lite.

Av Camilla - 20 december 2007 14:35

Handling och städning avklarat. Ikväll ska jag och Kajsa äta en räksås, med räkor (duh), champinjoner, creme fraiche, bladspenat och vitlök, till pasta. Blir nog gott.


Nu sitter jag med en kopp kaffe och ska snart fortsätta på min analys.  


Har förrsten fått svar från Linköpings universitet om jobb som forskarassistent, de hade ingen för tillfället så jag var välkommen dit på samtal. Känns hoppfullt :) Så jag har mailat den blivande studierektorn om det. 

Av Camilla - 20 december 2007 10:26

kl 6 vaknade jag imorse och kunde inte somna om. Gick upp och åt frukost, satt framför tvn med tända ljus och tänd gran. Älskar att tända granen på morgonen när det är mörkt, så fint :) Vid 7 började jag bli trött så gick och la mig för att sova en timme. En timme blev tre timmar, suck. Jag behöver nog lite julledigt känns det som :) Kanske gå i ide till och med.


Idag ska jag städa, handla, plugga och ikväll kommer Kajsa hit. Vi ska äta middag och dricka lite vin :D  


Nu måste jag ta tag i...nåt 

Ovido - Quiz & Flashcards