Alla inlägg den 14 december 2007

Av Camilla - 14 december 2007 19:10

Mätt nu! Vi har hyrt film, revolver som vi ska titta på snart. Måste lägga mig ganska tidigt ikväll, måste upp kl 6 och åka in till universitetet och skriva tenten. Men lite mys ska vi nog hinna med :D

Av Camilla - 14 december 2007 15:22

Mamma kom precis hit med en paradis chokladask :D Så gott! Nu ska vi gå och handla. Blir shopping i stan imorgon istället efter jag har skrivit tentan. Lite lunch och en bio också kanske :)





Av Camilla - 14 december 2007 12:13

Snart kommer Johan hem. Jag vill till Täby och shoppa julklappar, det vill inte han :P Jag sitter inne och pluggar så mycket i veckorna så vill gärna ut och hitta på nåt när jag har en paus från det liksom. Får se om jag lyckas övertala honom till nåt ;)

Ovido - Quiz & Flashcards