Alla inlägg den 19 december 2007

Av Camilla - 19 december 2007 22:16

Anna tipsade mig om julradio.se :) Perfekt ju! Nu ska jag sova, en del att fixa med imorgon. God natt!

Av Camilla - 19 december 2007 19:30

Tog ju faktiskt en outfitbild idag..igen ;)


Svart kofta - Gina

Grå strumpbyxor - Lindex


Köpte förresten en jättesnygg svart klänning idag på MQ som jag tänkte ha på julafton, med röda naglar och rött armband till. Bild kommer på julafton :)

Av Camilla - 19 december 2007 19:19

Det blev kyckling med uncle ben's thai curry och bulgur till middag. Gott var det. Jag har fixat en playlist med massa jullåtar, måste ju komma i stämning. Inte många dagar kvar nu :) Tycker om att lyssna på julmusik. Provade glöggen förut också, var inte så förtjust faktiskt. Men mandlarna och russinen i är goda ;) Och julstämningen höjdes nog ett snäpp.


Inte långt till bonde söker fru nu, sista avsnittet :) Don't miss.

Av Camilla - 19 december 2007 15:39

Jag har precis sovit bort större delen av dagen. Känns så åtminstone eftersom det var ljust när jag la mig i sängen och mörkt när jag vaknade, 2.5 timmar senare ;) Jag som skulle plugga, har massor att göra. Blir att sitta ett par timmar nu då. Ska bara vakna till lite. Köpte hjortronglögg idag, kanske ska smaka den först :)

Av Camilla - 19 december 2007 12:49

Nu är jag klar med alla julklappar, känns bra :) Var inne i Täby centrum när affärerna öppnade kl 10 och då var det väldigt lugnt, inte alls mycket folk. Så nu ska jag slå in lite julklappar och sen blir det plugg.

Ovido - Quiz & Flashcards