Alla inlägg den 9 december 2007

Av Camilla - 9 december 2007 20:15

Det blev middag med god paj till efterrätt hos mamma och pappa. Skönt att slippa laga mat ikväll. Köpte med oss julmust hem, har inte druckit det än :) Blir julmust och lussebullar senare och så hyrde vi skräckfilm, "från andra sidan" med Calista Flockhart.


Imorgon åker gos till Mjölby och jag ska till skolan, lektion kl 10-12 och sen handledarmöte kl 13. Borde träna också. Blev inget pass alls den här veckan. Försökte faktiskt i måndags men då var ju passet inställt.  







Av Camilla - 9 december 2007 13:28

Jag och Johan hade brottningsmatch i sängen och sen däckade vi! När man har varit tillsammans så länge leder brotting automatiskt inte till sex :P Obviously. Jag ser det som att jag vann matchen för J ligger däckad fortfarande ;) Nu ska jag diska.

Av Camilla - 9 december 2007 11:00

Grattis till pappa på 50-årsdagen! Vi ska dit och äta tårta sen om inte mamma och pappa är alltför bakis sen festen med deras kompisar igår ;)  Men det hoppas jag inte för lite tårta är aldrig fel! 

Ovido - Quiz & Flashcards