Alla inlägg den 4 december 2007

Av Camilla - 4 december 2007 18:01

Hur kan man sakna den här knäppgöken? ;) Ingen aning men jag gör det.

Av Camilla - 4 december 2007 14:51

Jag slumrade till en stund, som vanligt. Men det gör inget, har skrivit klart teoriavsnittet. Inte konstigt att man blir trött när det är så grått hela dagarna! Skitväder. Tobbe ringde iaf och väckte mig, han kommer hit och dricker kaffe snart :) Kaffe kan behövas.

Av Camilla - 4 december 2007 09:24

Idag hade jag stora problem med att ta mig ur sängen! 8.30 lyckades jag till slut. Så nu är det bara att sätta igång att skriva på uppsatsen.


Ska gå och handla mat och vin sen till mig och Sefaat :) men vad ska man äta? Alltid lika svårt det där.  Och så får jag så konstiga matgäster jämt, Kajsa som är veggie och Sefaat som inte äter gris ;) Allt för att krånga till det hihi Nej men jag gillar faktiskt vegetariskt och tycker bättre om nötkött och kyckling än gris :)







Ovido - Quiz & Flashcards