Alla inlägg den 5 december 2007

JA

Av Camilla - 5 december 2007 10:24

Såg just att jag klarade den sista tentan :D Är så himla glad för jag trodde verkligen inte att jag skulle det. Det var så svårt, jag hade värsta problemen med den. Känns helt underbart skönt! Bara en tenta som jag inte klarat och den ska jag försöka mig på 15 december och så skriva en bra uppsats och så har jag en examen :D (lättare sagt än gjort maybe)

Av Camilla - 5 december 2007 09:50

Världens sötaste, Sefaat var här igår och åt middag med mig :) Det blev chutneybullar med ris, matyoghurt med vitlök och rött vin till det! Sen chips och godis till housewivesen :) Riktigt trevligt var det! Synd att de inte blir oftare.


Skulle ju hämta ut mitt hm-paket igår med kjol och top men så hade paketet inte kommit in. Det och två paket till saknades vid leveransen. Jag som hade fått sms ju. Ska dit idag och kolla om det dykt upp.


Tänkte åka in till skolan idag också efter lunch. Börja titta på datasetet jag ska använda i min uppsats. Prova lite olika analyser :) Om jag kommer ihåg nåt av det vill säga. Får ta med min SPSS-bok som jag köpt :) kl 17 sen ska jag bli intervjuad för en c-uppsats. En kille som jag läste tredje terminen med ska använda sig av intervjuer i sin uppsats och jag ska vara testperson :) Förhoppningsvis kan intervjun användas i uppsatsen sen så jag slipper göra en "riktig" också.  


Grått och regnigt idag också. Jag  ger upp.  



Ovido - Quiz & Flashcards