Alla inlägg den 17 december 2007

Av Camilla - 17 december 2007 20:44

85 unika besökare har jag haft hittills idag, det är rekord för min blogg :D Får se vad det slutar på.

Av Camilla - 17 december 2007 18:57

"Nej nej, presentkort gäller bara i 1 år" Men det står inget jävla datum på mitt!! Måste tillbaka imorgon när den som har huvudansvaret är där, som skulle ha varit där idag! Jag ringde upp när jag kom hem och talade om att ett presentkort gäller i tio år om det inte står något annat på det, enligt KONSUMENTVERKET. Men jag ska ta upp det med "Maggan" imorgon blev mitt svar...igen. Idiotgubbe!



Av Camilla - 17 december 2007 16:42

Längesen jag bjöd på en outfitbild :) Har väl tyckt att t-shirt och mjukisbyxor (som jag haft mkt på sistone) inte har varit så där jättekul att visa upp ;) Men här kommer en bild på mig med nya t-shirten (med jeans och inte mjukisar;))


T-shirt - Cheap Monday (herr)

Jeans - Hm

Av Camilla - 17 december 2007 15:28

Idag har jag inte gjort många knop. Hade tänkt gå på en lektion idag kl 14-16 men orkade inte :P Har inte skrivit något på uppsatsen heller för jag behöver träffa Ola innan jag kan fortsätta, vilket jag ska göra imorgon kl 10. Känns som jag vill ta jullov! Var och drack kaffe hos Tobias nyss, alltid trevligt.


Handla och diska ska jag göra snart och sen ska jag till körskolan, med tjejen som ska köpa lektionerna, och reda ut problemen. Tänker inte gå därifrån utan pengar :P  

Ovido - Quiz & Flashcards