Alla inlägg den 21 december 2007

Av Camilla - 21 december 2007 22:57

Älsklingen har köpt Xbox 360, synd att vi inte hade det igår, Kajsa :) Fast har bara ett spel än så länge (NHL 08.. såklart).

Av Camilla - 21 december 2007 16:32

Nej, nu tar jag banne mig jullov :D Ska inte ägna uppsatsen någon tid förrän efter nyår tror jag. Om jag inte skulle få abstinens vill säga :P Inte så troligt dock.

Av Camilla - 21 december 2007 14:22

Lillebror har varit här och fikat med mig. Kaffe och några pepparkakor blev det. Nu står julradio.se på här :) Tänkte söka ett jobb nu på socialkontoret i Linköping, som handläggare. Man har hand om ärenden där restauranger ansöker om alkoholtillstånd. Kanske kan vara något.

Av Camilla - 21 december 2007 10:42

Ikväll kommer Johan hem och han stannar till 7 januari :D Känns underbart att få ha lite julledigt tillsammans. Kan inte den här dagen gå fort, fort, fort.


Inte bakis alls idag faktiskt. Jag och Kajsa var duktiga och drack massa vatten efter vinet :) Det gjorde susen! Kolla in Kajsas blogg för några bilder från vår kväll :)

Ovido - Quiz & Flashcards