Alla inlägg den 12 december 2007

Av Camilla - 12 december 2007 20:42

Tittade på Ellens show idag där värsta söta lilla pojken var med. 5 år är han, rund och go :)

Av Camilla - 12 december 2007 19:54

Bonde söker fru! Jag tror att Karl-Petter väljer Jessica, Anders väljer Isabel, Fredrik väljer Sofia och Susanne väljer Per-Inge. Så tror jag :) Måste hämta lussebulle och pepparkakor!

Av Camilla - 12 december 2007 17:18

Det ringde en till tjej på min annons så imorgon ska hon köpa körlektionerna av mig :) Den första som ringde hörde inte av sig nåt mer. Jag är ett geni som kom på att sätta in en annons ;) Sen ringde en till tjej precis efter, kanske kommer ringa folk hela kvällen då. Stackars dom.

Av Camilla - 12 december 2007 14:45

Tur att jag bytt påsen precis :)

Av Camilla - 12 december 2007 13:01

Handlat har jag gjort, dammsugit lite och ringt om jobbet i Norrköping. Den här veckan och nästa kallar de tydligen till intervjuer så om jag inte har hört något innan jul så blev det inget. Var tydligen 250 sökande! Jisses.


Lunch nu och sen plugg.  

Av Camilla - 12 december 2007 10:09

Blir plugg på eftermiddagen och kvällen idag eftersom jag vaknade 9.15 Tänkte gå och handla nu på förmiddagen och ta det lite lugnt. Jag behövde verkligen sova ut idag för jag sover fortfarande rätt dåligt på nätterna. Vaknar och tänker på uppsatsen, på jobb och sånt. Undrar om jag sover dåligt på grund av stress? Jag känner mig inte så stressad men kanske är omedvetet. Bli klar med uppsatsen och tentan (ska göras på lördag) som jag inte klarat så jag får min examen, hitta jobb snabbt så jag inte behöver gå utan pengar en längre tid, flytt till en annan ort. Sånt kanske gör mig stressad. Äh, jag vet inte :)


En rolig sak är iaf att jag satte ut en annons i lokaltidningen om mitt presentkort på körlektioner! Ska ju flytta och känns jobbigt att övningsköra här då sen. Och imorse ringde det en som var intresserad av att köpa dom :D 1800 kronor extra i plånboken. En sak mindre att oroa sig för hur jag ska ha råd med julklappar :) Det är visserligen inte klart än för hon skulle ringa upp men har inte gjort det än. Men jag hoppas :) 


Skriva handlingslista ska jag göra nu.  

Ovido - Quiz & Flashcards