Alla inlägg den 16 december 2007

Av Camilla - 16 december 2007 17:49

Gå in på denna sida och prova kändisfrisyrer? :)

Av Camilla - 16 december 2007 11:07

Jag och Johan hade en underbart mysig dag igår :) Kl 9 var jag inne på universitetet och skrev tenten. Det gick faktiskt superbra, bra början på dagen. Vid 11 kom Johan med tåget och jag hoppade på och så åkte vi vidare in till stan.


Vi började i Gallerian där vi gick runt lite, stannade upp när Robert Gustavsson kom dit och signerade sin nya film :) Efter det shoppade vi julklapp åt Tobbe :) Sen blev det lunch på Åhlens. Där var Börje Salming också och signerade kläder. Två celebs på en dag hehe På Åhlens hittade jag en cheap monday t-shirt på herravdelningen, storlek L, till mig själv ;) Jättesnyggt med tajta jeans och en oversized t-shirt tycker jag. Sen köpte vi lite snyggt presentpapper och Johan köpte en skiva på Bengans. Vi hade tänkte en bio men det passade inte med tiden tyckte vi så vi tog en fika istället. När vi kom till Åkersberga köpte vi julgran. Hemma åt vi tacos och sen klädde vi granen, slog in paket och skrev julkort :) En perfekt dag och kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards