Alla inlägg under april 2007

Av Camilla - 30 april 2007 19:47

Hm...efter några glas vin står man tydligen rätt fult! Å så får man för sig att lägga ut bilden också haha Blir fest hos Tobbes kompis Simon ikväll.


What am I? Five? Ser så ut... 

Av Camilla - 30 april 2007 11:46

Var bara tvuuungen att beställa :-D

Av Camilla - 30 april 2007 08:36

Dålig kamera, den gör inte riktigt färgen rättvisa men nånting sånt här ser det ut nu :-) Vi hade en hylla i björk som hon som bodde här innan hade lämnat kvar som inte riktigt passat in här eftersom vi inte har något annat i björk så den målade vi grå och satt över sängen. Målade också grå bård och grått runt dörrarna och fönster. Blev snyggt!


Älsklingen jobbar idag. Inventering på jobbet. Själv måste jag hålla på med tentan hela dan. Har hittills gjort två frågor så en idag så håller jag tidsschemat :-) Vet inte vad det blir ikväll. Sa åt Tobbe att fixa nåt kul så nånting blir det väl. Måste hinna träffa Johanna också innan hon åker. Vi träffas aldrig så det gäller att passa på när hon är här :-) Kanske blir imorgon då.


Trevlig valborg! 

Av Camilla - 29 april 2007 16:55

Några bilder på det nymålade köket. Bilder på sovrummet kommer inom kort :-)



Av Camilla - 27 april 2007 11:39

Rubriken syftar på teliareklamen som går på radio..för de som inte förstod ;-)


Fick hemtentan igår. Fick också panik ungefär samtidigt!! Frågorna ser ruggigt svåra ut. Jag som inte har läst allt under kursen heller. Gick iaf upp 6.30 i morse. Tänkte att jag behövde all tid i världen :-) Valde ut den frågan som verkade lättast. Gör alltid så. Inte så bra med tanke på att det blir lite jobbigt då när inlämningsdagen närmar sig.. men men :-) Jag behövde få börja med en "lätt" fråga för att bli lite lugnare tänkte jag :-) OCH hör och häpna, en fråga är redan gjord :-D och bara halva dan har gått. En liten lunchpaus snart å sen ge sig på nästa fråga. Vill ju inte behöva sitta i helgen när gos är ledig.


Pratade med Sefaat precis. Hon var i skolan och undrade om jag också var det.. så vi kunde hänga lite. Men neej. I'm stuck här. Å så fint väder ute också *drömmer mig ut*. Får väl bli lunch på balkongen iaf.



Målningen har inte blivit klar än. Vi har varit så trötta på kvällen. Men är inte sååå mycke kvar.


Nu ringde mamma. Hon kommer hit och gör mig lunchsällskap!











Av Camilla - 26 april 2007 17:50

Man kan ju alltid vinka till byggarbetarna :-D

Av Camilla - 26 april 2007 09:01

Ska ju hämta mitt paket från hm idag också :-) Skorna har jag beställt i guld!

Av Camilla - 26 april 2007 08:06

Igår blev det jobb igen, 9-17. Stod och packade enkäter i kuvert heeela dan. Var en kille som jobbade också så tiden gick liiite fortare när man hade någon och prata med samtidigt. Snacka lite skit om chefen osv ;-) som förresten är väldigt ojämn i humöret! Spydig ena sekunden och jättetrevlig den andra. Visade sig att han killen och jag pluggar samma sak också men han började en termin efter mig.


Idag ska jag iväg och ta blodprov. Tror inte att jag tänker gå alltför tidigt. Alla pensionärer hänger jämt på låset...det gäller allting :-P Var kö en gång utanför apoteket innan det hade öppnat. Det kanske det är varje dag iofs :-) Ska tvätta också kl 10 och kl 11 ska jag klippa mig :-) Ta topparna och tunna ur håret. Hemtentan kommer ju upp på nätet idag också så jag kanske får sätta igång med den i eftermiddag. Kolla igenom den lite smått iaf.


Nu ska älsklingen iväg till jobbet. Han är så duktig som kämpar på :-) Igår köpte han choklad till mig. Det var vår dag :-) 2 år och 7 månader är kanske inget att fira direkt men ibland när man kommer ihåg det kan man ju passa på att vara lite extra mysiga :-)


Nej, nu ska jag ta och fixa till mig lite :-)

Ovido - Quiz & Flashcards