Alla inlägg den 17 april 2007

Av Camilla - 17 april 2007 10:53

Jag ringde precis om ett jobb på SKOP. Ett företag som håller på med marknads- och opinionsundersökningar. Dom söker extra kontorspersonal, där arbetsuppgifterna är "registrering av olika slag, posthantering, telefonnummersökning samt bistå övrig personal". Gissa vem som ska dit och provjobba på torsdag kl 9..?? ME :-D Hon blev extra nyfiken eftersom jag sa att jag läser utredningssociologi på universitet, vilket passar perfekt med tanke på företaget. Det ligger på Sturegatan i närheten av Humlegården. Skulle kännas bra att få ett extrajobb eftersom jag sällan är i skolan alla dagar i veckan. Och lite extra money såklart!


Såå, vad ska man ha på sig på torsdag? ;-) Vit kortärmad skjorta á la Hm.s Madonna kollektion? :-P Det borde passa bra på ett kontor. Och svarta byxor kanske.


Idag är det föreläsning 14-16 så en liten lunch borde jag hinna med innan.  

Ovido - Quiz & Flashcards