Alla inlägg den 3 april 2007

Av Camilla - 3 april 2007 21:56

...slutade precis. En kvinna fick spel när hon fick reda på att hennes man hade varit otrogen. Hon sköt hej vilt omkring sig inne i affären där hennes man jobbade. Undrar om man själv skulle kunna få sånt ryck. Hope not. Jag gör iofs rätt drastiska saker när ja blir arg haha Älsklingen med. Han har hällt yoghurt över mig en gång. Snacka om att jag blev paff haha och tyst!Ätit choklad har jag gjort också. Inte bra. Brukar inte äta nåt onyttigt i veckorna, bara på helgerna. Men idag var självdiciplinen som bortblåst och jag fuskade. Märks det hur jag försöker rättfärdiga mitt chokladätande med att jag brukar vara duktig i vanliga fall? ;-)Nej, bra. Sålt en bok har ja gjort också. "Introduktion till socialpsykologi". La ut några annonser på kurslitteratur.se och idag fick jag mail om att de va en som ville köpa. Nice. American idol nästa!

Av Camilla - 3 april 2007 10:16

Skola mellan 12-14 idag. "Kriminalpolitik" heter nya kursen. Handlar om vad man kan göra åt brottsligheten. Ny kurs = nya böcker = nya utgifter, inte kul. Har beställt en bok och så ska jag köpa två begagnade böcker av en kille som jag pluggade med förra våren. Känns ju alltid lite bättre när man kan få tag på begagnade böcker. Verkar som att jag och Johan delar på oss i påsk. Johan åker till sina föräldrar och jag stannar här. Mormor och morfar kommer till mamma och pappa och dom träffar ja inte alltför ofta. Ska äta något nu. Åt frukost kl 8 så jag lär ju dö om jag inte äter nåt förrän jag kommer hem vid tre.

Ovido - Quiz & Flashcards