Alla inlägg den 11 april 2007

Av Camilla - 11 april 2007 23:18

Jaha, då var ytterligare en dag slut och ytterligare en tv-kväll. Blev Vänner, Roomservice, Greys anatomy, Fråga Olle och lite Lustgården :-)Greys anatomy, vilken serie! Love it. Känner mig som en riktig soffpotatis. Har tränat dåligt på sistone. Har mest blivit lite powerwalks. Ingen friskis. I morgon är det skola kl 12. Ska åka in lite tidigare för att träffa Ronnie och köpa de där böckerna. Sen tvättid å lite plugg. Nu ska jag sova snart. Älsklingen står i duschen. Han däremot tränar på bra :-)En puss till honom! Gonatt!

Av Camilla - 11 april 2007 13:22

Idag kom jag i alla fall iväg till föreläsningen! OCH är redan hemma. Underbart :-) Har varit och hämtat lite ny medicin till Pyret (katten) också. Hon börjar bli lite dålig igen :-( Men medicinen verkar hjälpa och jag hoppas att den fortsätter göra det ett tag till. Härligt väder idag, varmt och sol! Synd bara att det blåser så mycket. Ingen vits då ju att fixa håret ;-) På universitetet idag var det en tjej som kom fram till mig och sa att min trenchcoat var fin och undrade var jag hade köpt den :-D Sånt blir man glad av!Nu har jag precis ätit lunch. Pasta i wok med köttfärscurry :-) Rester från igår. Ska skriva jobbansökan snart och skicka till Aircall. Såg att dom söker extrapersonal och sommarvikarier på Dressman också. Kanske ska söka det med. Dagens låttips: Justin Timberlake - Losing my way (bästa låten på senaste skivan)

Ovido - Quiz & Flashcards