Alla inlägg den 20 april 2007

Av Camilla - 20 april 2007 18:37

Fick tillbaka första kriminologitentan idag som jag gjorde för tre veckor sen. Och jag klarade den :-D Känns riktigt bra. Var faktiskt väldigt osäker på om jag skulle göra det. Den var på 10 p också så det hade varit jobbigt att ha den kvar.


Har jobbat idag, 9-17.  Det var rätt okej men är väldigt trött nu. Är inte van ju ;-) Gick till Ica när jag kom hem och köpte middag. Det blir fläskkarré med bulgur blandat med squash och vitlök och nån sås av matyoghurt. Blir nog lite vin till också. Är superhungrig! Sötnosen står och diskar nu. Han är så fin :-)


Chefen ville att jag skulle jobba i morgon med nån posthantering men jag och gos hade ju tänkt att måla sovrummet i helgen och kanske köket också. Jag sa att jag nog inte kunde jobba. Lite svårt ju att säga nej när man är ny. 


Trevlig helg!   






Ovido - Quiz & Flashcards