Alla inlägg den 24 april 2007

Av Camilla - 24 april 2007 09:30

Vaknade med huvudvärk. Den hade inte försvunnit över natten :-( Gör ont ända ner i nacken och axlarna. Det blev visserligen lite bättre efter frukosten. Dricker massa vatten nu. Kan tänka mig att det är vätskebrist. Drack typ inget igår på jobbet. Får lätt huvudvärk då. 


Idag har jag en stooor disk att ta tag i. Blev inget diskande i helgen eftersom vi målade som galningar :-) Å igår kom vi hem sent båda två. Ska väl röja undan lite här också. Blir lite kaos när man håller på och målar och me don't like kaos ;-) Tycker det är jättejobbigt när det ligger grejer överallt, även om jag vet att det bara är för ett litet tag! Aja, bra terapi kanske. 


Hoppas att vi ska hinna måla klart i sovrummet ikväll. Synd att det är massa bra saker på tv bara ;-) Ugly Betty och Desperate Housewives. "Hjälp, tv.n styr mitt liv" haha


Nä, nu ska jag nog beställa dom där skorna... och kanske något mer ;-) 





Ovido - Quiz & Flashcards