Alla inlägg under mars 2008

Av Camilla - 28 mars 2008 10:28

Om bara några timmar får vi hämta nycklarna till lägenheten! Ska bli grymt kul att äntligen få se den. Jag är förväntansfull :)


Kommer inte kunna blogga på ett tag då vi inte har internet förrän på tisdag. Kanske blir en bloggning från jobbet på måndag om jag har tid ;) Trevlig helg på er!


Åkte förbi lägenheten igår och tog kort (såklart). Högst upp till höger (vindsfönstrena) ska vi bo.

Av Camilla - 27 mars 2008 12:55

Verkar som att jag kommer åka lite tidigare än planerat. Tobbe slutade tidigare i skolan så han är snart här, då blir det lite lunch och sen åker vi.


Har kikat på uppsatsen och gjort en del ändringar men har fortfarande de stora delarna kvar, måste typ skriva om större delen av inledningen, vilket iofs inte är så jobbigt men lite tid tar det. Kanske får sitta med den lite ikväll hos Johan eller en stund på söndag medan Johan monterar möbler :P Känner att den måste bli klar innan måndag när jobbet drar igång. Fick förresten samtal därifrån idag, lite information om måndagen, bland annat att det blir lunch ute tillsammans med gruppen jag ska jobba i :)



Av Camilla - 27 mars 2008 11:05

Tror att det mesta är packat nu. Hoppas det. Fast det vore väl ett mirakel om jag inte glömmer nåt :) Förhoppningsvis kommer jag ihåg det viktigaste.


Gillar förresten mitt nya jobb redan ;) Fick förskottslön därifrån för den enda dag i mars (måndag) som jag kommer att jobba!

Av Camilla - 27 mars 2008 07:59

Det står en del på schemat idag; göra klart uppsatsen och få iväg slutversionen, packa och resa :) Känns inte alltför kul att sitta med uppsatsen, har liksom lagt den lite bakom mig. Snälla Tobbe skjutsar mig (och Polarn) till Nyköping ikväll där Johan möter oss och kör resten av vägen, blir typ halva vägen var. Vilka män man har i sitt liv ;)


Imorgon får vi nycklarna till lägenheten. Känns riktigt spännande :) Blir väl att vi flyttar en del saker då men det mesta görs sen på lördag.


Nu blir det frukost.

Av Camilla - 26 mars 2008 20:20

Sista dagen idag på jobbet. Birgitta (min chef) kommenterade min nya "ärtgröna" jacka :P Typ det roligaste som hände.


Efter jobbet blev det fika i Åkersberga med Azra :) Glad att vi hann ses nu innan jag flyttar (imorgon!).


I min mp3 rullar just nu Amy Winehouse album back to black. Sjuuukt bra skiva. Älskar varenda låt :D

Av Camilla - 25 mars 2008 23:14

Jobbat och träffat Micke har jag gjort idag, blev lite shopping också och så blev jag bjuden på lunch av snällaste Alex :)


Sista dagen på SKOP imorgon, kommer sakna balla Malin :) men vi ska festa på reggaeklubbar framöver när jag är i Stockholm och hälsar på har vi bestämt hehe


Nu väntar sängen.

Av Camilla - 24 mars 2008 19:44

Älskling stannade kvar ikväll. Imorgon ska han lämna in bilen för den strular igen. Vi gjorde goda pannkakor till middag med sylt och grädde :D Gott!


Hockeysemifinalen mellan Färjestad och Linköping står på där nere. Pappa är stort FBK-fan och Johan håller på LHC såklart :) Hur ska detta gå?

Av Camilla - 24 mars 2008 15:59

Typ allt finns på "tuben". Bror Tobbe har en förmåga att hitta en del knäppa, roliga saker :)


Den här måste ses!

Ovido - Quiz & Flashcards