Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Camilla - 20 mars 2008 21:59

Blev lite shopping idag. Jag hittade ett blommigt linne och en vit typ klänning som är tajt nertill och vid upptill med vida ärmar på Gina. Hittade en liten söt väska på hm också :) Lyckat alltså. Får se vad jag tar på festen imorgon.


Fick påskägg på jobbet idag, åt så jag fick ont i magen :P Fått mina ögonskuggor idag också :D Jättefina!



Av Camilla - 20 mars 2008 12:31

Mätt efter lunchen. Ska ringa älskling snart innan jag börjar jobba igen.


Efter jobbet blir det shopping med Sefaat, hon behöver en klänning till en fest och jag nånting till festen imorgon, som jag förhoppningsvis kommer att gå på :)


Hoppas det finns godis kvar när jag kommer hem, att inte påskkärringarna tagit allt, är sugen :) 

Ovido - Quiz & Flashcards