Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Camilla - 17 mars 2008 21:37

Hundra höjdare ska jag se.

Av Camilla - 17 mars 2008 20:30

De jävlas ju hela tiden!


I helgen krånglade växellådan enligt Johan och när han skulle skjutsa mig till bussen i morse och sen åka till Mjölby gick det inte att växla. Jag hann precis till bussen, fick springa över vägen. Fick sen mess av Johan att den krånglar, han misstänker något fel med kopplingen. Alternativet är att lämna in bilen i Åkersberga och strunta i jobbet eller att chansa. Johan chansade. Precis innan han är i Linköping lägger bilen av och får bärgas till verkstaden. Kopplingen behövde bara luftas tydligen så det var inget stort fel men känns så onödigt ju. Överväger att aldrig ta körkort eller skaffa bil ;)


Efter jobbet idag träffade jag Ronnie för att få födelsedags-examens-grattis till jobbet-present :) Vi tog en fika i Sturegallerian och jag fick en tvål och fina ljus med värmeljushållare. 


Ny serie på SVT nu som jag ska kika på.  

Ovido - Quiz & Flashcards