Alla inlägg den 21 mars 2008

Av Camilla - 21 mars 2008 21:19

Av Camilla - 21 mars 2008 19:27

Efter middag med några glas vin är det dags att byta om, blir nog svarta kjolen och blommiga linnet då dom flesta tycker det är finast ;) Inklusive jag då.


Is this love med Bob Marley spelas. Jag är laddad!

Av Camilla - 21 mars 2008 13:03

Vad ska jag ha på mig ikväll? Hjälp! :)

Av Camilla - 21 mars 2008 10:52

Tog en promenad med mamma och pappa till affären och jisses vad det snöade! Hoppas älsklingen tar det lugnt på vägarna!


Ska fixa lite reggaemusik nu och börja ladda :)

Av Camilla - 21 mars 2008 07:16

Hade chansen att sova länge idag och så vaknar jag kl 7 :P Känns ju sådär. Frågan är om jag ska gå upp och äta frukost nu (är rätt hungrig) eller försöka somna om. Pappa är också vaken så kanske kan göra honom sällskap där nere.


Undrar när Johan kommer idag :) Längtar efter att få ha långhelg tillsammans!


Vad ska ni göra idag?

Ovido - Quiz & Flashcards